Potansiyel müşterileri tespit etmek, müşterilerle ilişkilerini devam ettirmek, reklam çalışmalarının gerçekleştirilmesi, sektördeki gelişmelerin ve müşterilerin beklentilerinin takip edilmesi,

GENEL NİTELİKLER

  • Üniversitelerin 4 yıllık, tercihen Mimarlık, İnşaat bölümlerinden mezun,
  • Tercihen gayrimenkul sektöründe pazarlama alanında deneyimli,
  • Müşteri ile mimari proje üzerinde konuşabilecek deneyime sahip,
  • Müşteri odaklı, pozitif, insan ilişkilerinde başarılı ve temsil yetkinliğine sahip,
  • Yaratıcı bakış açısı olan ve yenilikçi,
  • Ekip yönetme becerisi ve liderlik yetkinliği olan,
  • Hedef odaklı çalışan, analitik düşünme ve detay odaklılık yetkinliğine sahip,
  • Teknolojiyi ve yenilikleri takip eden,
  • Analiz ve raporlama süreçlerine hakim, sunum ve raporlama becerisi yüksek,
  • Planlama becerisi gelişmiş ve sistemli çalışan,
  • Seyahat engeli olmayan,
  • Aktif araç kullanabilen,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Ofis programlarını iyi seviyede kullanabilen,

BAŞVUR